Novinky

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Vše o nákupu

1. Jaké jsou termíny odeslání a dodání zboží?

TERMÍN ODESLÁNÍ 24 HODIN
Zboží, u kterého je uveden termín odeslání "IHNED", odesíláme nejpozději následující pracovní den po Vaší objednávce.

Vaši objednávku dostanete následující pracovní den po odeslání zásilky (platí pro zásilky v ČR).

OSTATNÍ TERMÍNY ODESLÁNÍ
Termíny uvedené u zboží představují lhůtu v pracovních dnech - v této lhůtě objednané zboží odešleme. Termín odeslání je obvykle kratší než uvedené lhůty.

Termíny odeslání a doručení jsou uvedeny u jednotlivých položek zboží. Pokud objednávka obsahuje zboží s různými termíny odeslání, bude odeslána v termínu, který odpovídá nejdelšímu uvedenému termínu odeslání.


2. Jak postupovat při nákupu?

1. Vyberte si zboží, zadejte požadované množství. Pokud jsou uvedeny, zvolte požadovanou velikost a provedení a klikněte na "přidat do košíku". Pečlivě vyberte požadovanou velikost.

2. Můžete pokračovat přidáním dalšího zboží.

3. Kdykoli můžete kontrolovat obsah objednávky kliknutím na "košík" - zde můžete upravit množství zboží nebo položku vymazat. Zde je také uvedena cena dopravy (v ČR 130 Kč, od 3000 Kč zdarma, na Slovensko 300Kč).

4. Pokud chcete objednávku uzavřít a odeslat, pokračujte na stránce Nákupní košík kliknutím na "Objednat".

5. Vyplňte požadované informace, nutné k vyřízení objednávky, potvrďte způsob dopravy a platby a objednávku odešlete. Odesláním objednávky vyjadřujete souhlas s obchodními podmínkami.

6. E-mailem dostanete kopii Vaší objednávky. Potvrzení objednávky společně s termínem odeslání dostanete co nejdříve. V den odeslání zboží dostanete e-mailem informaci o odeslání, společně s číslem zásilky. Průběh vyřizování objednávky můžete kdykoli kontrolovat po přihlášení na svůj účet.


3. Jak zvolit správnou velikost?

Pokud máte potíže s určením správné velikosti zboží, použijte tabulky velikostí v záložkách na každé stránce zboží nebo v horním menu.


4. Jak objednat potisk?

Pokud je zboží vhodné pro potisk, je tato informace uvedena u položky zboží.U přílušného zboží zvolte "Jak objednat potisk" a postupujte podle návodu na objednání potisku.

V případě jakýchkoli nejasností s objednávkou potisku nás kontaktujte, případně můžete také připsat požadavek na potisk do poznámky před odesláním objednávky.


5. Jsou jiné možnosti objednání (telefonicky, e-mailem...)?

Kromě klasického způsobu objednání v e-shopu (přidáním zboží do košíku, vyplněním osobních údajů a odesláním objednávky) můžete objednat také:

TELEFONICKY: pondělí-pátek mezi 8-16 hod. na tel. číslech 728372453 nebo 485146538

Pro telefonickou objednávku si připravte údaje o objednávaném zboží, adresu pro doručení zboží a případně e-mailovou adresu (abychom Vám mohli zaslat informace o odeslání zboží).

E-MAILEM: nonstop - email pro příjem objednávek je objednavky@hummelsport.cz

V e-mailu uveďte údaje o objednávaném zboží (celý název, kód, případně odkaz na zboží, požadovanou velikost a barvu), adresu pro doručení zboží, telefon.


Pro všechny způsoby objednání platí obchodní podmínky.


6. Jaké jsou způsoby dopravy a platby?

Objednané zboží odesíláme Českou poštou.

BALÍK DO RUKY ČESKÉ POŠTY: zboží bude doručeno Českou poštou následující pracovní den po odeslání. Pokud nebudete zastižen/a na udané adrese, bude zásilka uložena na poště, kde si ji do 7 dnů vyzvednete.

Cena dopravy: 130 Kč. Při objednávce vyšší než 3000,- Kč neúčtujeme dopravné.
Platba: dobírkou (pči převzetí)

Zásilky na Slovensko

Zboží zasíláme Standardním balíkem České Pošty, termín doručení je 5-7 pracovních dnů.
Cena: 300 Kč

Platba BANKOVNÍM PŘEVODEM PŘEDEM na základě zaslaných instrukcí.


7. Jak mohu využít věrnostní body?

Za každý dokončený nákup dostane registrovaný zákazník příslušný počet bodů, které odpovídají částce slevy. Při nákupu bez registrace se body nepřičítají.

Počet bodů (výše slevy v Kč) je uveden u každé položky zboží. Body jsou přičteny po uhrazení objednávky. Aktuální stav věrnostních bodů zjistíte po přihlášení k Vašemu účtu, kde je také můžete převést a uplatnit při úhradě další objednávky.

Vaše body (slevu) můžete uplatnit při příštím nákupu. Sleva nemůže být vyplacena v hotovosti.

JAK POSTUPOVAT PŘI VYUŽITÍ VĚRNOSTNÍCH BODŮ

1. Ihned po připsání Vaší platby za zboží Vám odešleme e-mail s informací, že věrnostní body byly připsány k Vašemu účtu.

2. Věrnostní body můžete převést kdykoli (můžete převést body za jednotlivou objednávku nebo sbírat body z více objednávek a převést tak vyšší částku).

3. Pokud chcete využít věrnostní body, přihlašte se k Vašemu účtu (budete potřebovat e-mail a heslo, které jste zadal/a při registraci. Pokud jste nakupoval/a bez registrace nebo heslo neznáte, přejděte na tuto stránku, heslo Vám znovu zašleme.)

4. Po přihlášení k Vašemu účtu přejděte na stránku Věrnostní body. Zde najdete přehled věrnostních bodů, které máte k dispozici. Pokud chcete body ihned použít, klikněte na řádek "Klikněte zde pokud chcete převést..." Body budou převedeny na slevový kupon v uvedené hodnotě.

5. Přehled vystavených slevových kuponů najdete na stránce Slevové kupony.

6. Pokud chcete uplatnit slevu při nákupu, zadejte kód slevového kuponu do příslušného pole na stránce s přehledem objednaného zboží před odesláním objednávky. Sleva Vám bude odečtena.


8. Co jsou "Moje oblíbené" a "Moje vybavení"?

Pokud chcete použít tyto funkce, přihlaste se nebo se zaregistrujte.

K Mým oblíbeným můžete přidat zboží, které se Vám líbí, a které si např. chcete v budoucnu koupit. Přehled oblíbeného zboží bude k dispozici po přihlášení k Vašemu účtu.

Do přehledu Moje vybavení můžete přidat libovolné zboží. Seznam můžete kdykoli zobrazit a upravovat na stránce Vašeho účtu. Přehled oblíbených položek můžete také ve formě odkazu zaslat na několik e-mailových adres, což můžete využít například pro doporučení vhodného vybavení Vašim spoluhráčům apod.


9. Výhody - proč nakupovat u nás?

EXPRESNÍ DOPRAVA
Zboží odesíláme Balíkem do ruky České pošty. Cena pro všechny zásilky je Kč 130,- (včetně dph). Tato částka zahrnuje balné a dopravné. Česká pošta doručí Vaši zásilku na Vámi uvedenou adresu následující den po odeslání, v případě nepřítomnosti zanechá výzvu a zásilku si můžete vyzvednout na Vaší poště, kde bude uložena 7 dnů.

DOPRAVA ZDARMA
Při objednávce vyšší než 3000,- Kč neúčtujeme dopravné.

DOPRAVA NA SLOVENSKO
Zásilky odesíláme balíkem České pošty. Cena dopravy zahrnuje balné a dopravné. Dobírková částka (částka, kterou budete platit při převzetí zásilky) bude hrazena v EUR. Doprava zdarma se netýká zásilek mimo území ČR. Zásilky do zahraničí jsou účtovány v platných cenách v Kč.

ODESLÁNÍ ZBOŽÍ
Zboží, u kterého je uveden termín odeslání "IHNED", odesíláme nejpozději následující pracovní den po Vaší objednávce. Zboží dostanete následující pracovní den po odeslání.

Obvykle následující pracovní den po objednání dostanete e-mailem potvrzení objednávky s informací o termínu odeslání zboží nebo přímo avízo odeslání (sdělení, že zboží bylo odesláno).

REGISTRACE K ZASÍLÁNÍ NOVINEK
Můžete se zaregistrovat k zasílání nabídkových e-mailů, které zasíláme max. 12x ročně. Registrovat se můžete při založení účtu.

VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Pokud Vám nebude vyhovovat velikost, barva... dodaného zboží, rádi Vám zboží vyměníme. Postup při výměně nebo vrácení je uveden v odstavci "Jak postupovat při výměně, vrácení...".

VĚRNOSTNÍ PROGRAM
Za každý uskutečněný nákup Vám připíšeme body, které můžete využít jako slevu na další nákup.

V předvánočním období připravujeme speciální akce, dárky a výhodnější podmínky pro výměnu nebo vrácení zboží.


DORUČENÍ ZBOŽÍ A PLATBA
Zboží hradíte  v hotovosti při převzetí (dobírka) - neriskujete jako při platbě předem.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Vaše osobní údaje jsou chráněny podle platných zákonů ČR. Jsme registrováni u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Zaručujeme, že Vaše osobní údaje nebudou zneužity v rozporu s platnou legislativou nebo v rozporu s Vašimi požadavky.


10. Proč se registrovat k zasílání novinek e-mailem?

Pokud se zaregistrujete k zasílání novinek e-mailem, budeme Vám e-mailem zasílat informace o novinkách, slevách a akcích v našem e-shopu. E-maily zasíláme nejvýše 12x ročně.

Přihlásit se můžete na libovolné stránce (dolní část).


11. Jak udržovat zakoupené zboží?

Informace o materiálech a jejich údržbě jsou uvedeny na každé faktuře, přiložené k zásilce. Rádi Vám také poradíme telefonicky nebo e-mailem.


12. Jak postupovat při výměně, vrácení zboží nebo reklamaci?

Postup při výměně nebo vrácení zboží:
Do 14-ti dnů po převzetí zašlete e-mailem nebo poštou oznámení o vrácení zboží. Do 14-ti dnů po zaslání tohoto oznámení zašlete zboží, které chcete vrátit (vyměnit).

1. zboží zašlete obyčejnou poštou na adresu:
R. Hájek, Fojtka 79, 463 31 Chrastava Zboží můžete také osobně předat po předchozí dohodě.

2. K zásilce přiložte kopii faktury - zde připište, zda chcete zboží vyměnit nebo vrátit platbu. V případě výměny uveďte údaje zboží, které požadujete jako náhradu. Můžete požadovat výměnu za stejné zboží v jiné velikosti nebo barvě, případně výměnu za jiné zboží.

3. Při vyřizování požadavku na výměnu/vrácení zboží můžete využít také zákaznické centrum.

Postup při vyřízení:
Výměnu zboží nebo vrácení platby provedeme ihned po provedení kontroly zaslaného zboží, případně podle dodacích možností konkrétního zboží.

V případě, že zboží bude použité, poškozené apod., mohou být skutečně vynaložené náklady odečteny od vrácené částky za zboží.

Výměna za zboží s odlišnou cenou je považována za novou objednávku - k zásilce bude účtováno poštovné a odečtena částka původně zakoupeného zboží a poštovného (v případě nižší ceny bude rozdíl vrácen).

Postup při reklamaci:
Zboží můžete reklamovat v záruční lhůtě 24 měsíců od převzetí.

1. Reklamované zboží zašlete kompletní (tak, jak Vám bylo odesláno - např. obě kopačky, i když reklamujete jen jednu) obyčejnou poštou na adresu:
R. Hájek, Fojtka 79, 463 31 Chrastava
Reklamované zboží musí být vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné.

2. K zásilce přiložte kopii faktury - zde připište, zda v případě kladného vyřízení (uznání) Vaší reklamace chcete zboží vyměnit nebo vrátit platbu za zboží. V případě výměny uveďte údaje zboží, které požadujete jako náhradu. Můžete požadovat výměnu za stejné zboží, případně výměnu za jiné.

3. Při vyřizování reklamace můžete využít také zákaznické centrum. Detailní informace o výměně/vrácení nebo reklamaci zboží najdete v obchodních podmínkách.


13. Jak jsou chráněny osobní údaje?

Ochrana dat kupujících a registrovaných uživatelů je plně v souladu se zákonem číslo 101/200 Sb. o ochraně osobních údajů a informací. Veškeré osobní informace, které jsou nutné k vyřízení objednávky kupujícího, jsou používány pouze pro potřebu provozovatele a nejsou poskytovány v žádné podobě nikomu jinému. Objednávky kupujících jsou archivovány.
Kupující nebo registrovaný uživatel dává odesláním objednávky nebo registrací souhlas s tím, že osobní údaje a údaje o nákupech budou shromažďovány a používány.

Zasílání nabídkových emailů je podmíněno souhlasem se zasíláním těchto emailů. Registraci lze ji kdykoli zrušit. Nabídkové e-maily jsou zasílány nejvýše 12x ročně a řídí se podle zákona č. 480/2004.
Provozovatel je registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů pod číslem 00031171. Detailní informace o ochraně osobních údajů najdete také v obchodních podmínkách.

Provozovatel je oprávněn poskytnout třetím stranám souhrnné statistické informace o zákaznících, návštěvnosti, obratu a podobné. Tyto statistiky neobsahují žádnou informaci, která by umožnila identifikovat jednotlivé zákazníky. Provozovatel poskytne takové informace portálu Heureka.cz. V rámci smluvní dohody, podle pravidel a s pověřením ÚOOÚ, zasílá Heureka.cz anonymní e-mailový dotazník, týkající se spokojenosti zákazníka, na jehož základě vznikají recenze daného internetového obchodu "Ověreno zákazníky". Heureka.cz se zavazuje uvedené e-mailové adresy nepředávat třetí straně, nepoužívat je k dalším účelům, a do 30-ti dnů je odstranit ze své databáze.


14. Jaké jsou obchodní podmínky?

Plné znění Obchodních podmínek najdete zde. Obchodní podmínky jsou v souladu se vzorovými obchodními podmínkami Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Aktuální znění obchodních podmínek včetně formulářů pro odstoupení od kupní smlouvy a reklamačního formuláře (ve formátu pdf) odesíláme jako přílohu emailu, který dostanete ihned po odeslání objednávky.


15. Máte k dispozici katalogy sortimentu?

Katalogy části sortimentu si můžete prohlédnout a stáhnout na stránce Issuu.com


TOPlist    optimalizace PageRank.cz